سعید جلیلی

به سمت یک انتخاب

سعید جلیلی

به سمت یک انتخاب

بایگانی
محبوب ترین مطالب
پیوندهای روزانه

کف زدن در مسجد حرام است

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵ ب.ظ

سعید جلیلی

مردم در صحن مسجد حظیره با کف و سوت از کاندیدای خود استقبال کرده‌اند و فریاد «عارف دوستت داریم» در مسجد حظیره طنین‌انداز شده است.

فارغ از اختلاط میان زنان و مردان در قسمت هایی از مسجد ، کف و سوت زدن هواداران آقای قالیباف در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تعجب برانگیز بود اما نکته ای که قابل تامل است سکوت دکتر قالیباف و بزرگان حاضر در مجلس بود .

گزارشی تاسف بار از میتینگ انتخاباتی حسن روحانی در مسجد جامع ساری و حضور مختلط زنان ومردان با کفش درون مسجد بهمراه سوت و کف برای استقبال از سخنرانی روحانی، قابل تامل است

آبی‌پوشان زمانی که خودروی پژو پارس محسن رضایی را مشاهده کردند با سوت و کف در فضای مسجد از وی استقبال کردند.

واقعن جای تأسف داره برای سیاستمدارای ایران اسلامی این نوع حرکات تو خونه خدا ، من فقط یه تیکه از این حرکات زشت تو اخبار توجهم رو جلب مرد منتها وقتی یه جست وجویی تو اینترنت داشتم فهمیدم عمق فاجعه از این حرفا گذشته کاش این آقایون نامزد یه کمی توجه میکردن به این موضوع که اگه نمی تونن جمعیت طرفدارشون رو کنترل کنن تا حرکات ناپسند و غیر شرعی  تو مسجد نداشته باشن از اولش محفل انتخاباتیشون رو اینجا برگزار نکن ( این آقایون که نمی تونن طرفدارانشون رو کنترل کنن چطوری می خواذن مملکت با این جمعیت ر اداره کنن ) بیایم یه کم بیشتر توجه کنیم به قول غرضی جمهوریت و اسلامیت باید باهم به سمت رشد و کیفیت حرکت کنه ولی متأسفانه امروز تو کشور ما سیاستمدارها نه تنها کاری برای رشد اسلامیت نمی کنن بلکه اونجایی که به نفعشونه از این موقعیت اسلامیت سوء استفاده می کنن بعدشم که رأی آوردن یادشون میره ! و از همه بهتر حرمت شکنی ها ، بی ادبی ها و رفتارهای زننده ایه که هر عاشق به دین رو ناراحت می کنه ! کاش بهتر به سمت بهتر شدن حرکت می کردیم .