سعید جلیلی

به سمت یک انتخاب

سعید جلیلی

به سمت یک انتخاب

بایگانی
محبوب ترین مطالب
پیوندهای روزانه

درود بر مردم ایران

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷ ب.ظ

سعید جلیلی

سلام به همه

ما مثل بعضیا نیستیم قبل انتخابات بگیم رأی نمیدیم بعد روز انتخابات پاشیم بریم سر صندوق. آدمیزاد دیگه با این سبک زندگی ، دوزاری ترین چهره اشو نشون میده واقعن واسه این عده از افراد متأسفم ولی نکته خوب و قشنگش اینه که حتی این افراد هم فهمیدن تو بارون شور و شعور مردم که منجر به سیلاب حماسه میشه عاقبتشون عاقبت پسر نوح هستش بازم دس مریزاد که پا شدن اومدن پای صندوق انتخابات.

حالا این وسط بعضی از این آدماهای دوزاری یه چیزایی گفتن ، مثلن ازشون پرسیدن کی رأی میاره ؟ جواب دادن هرکی ما بهش رأی بدیم این عده آدما رو باید برد  زیر نظر پزشک و روانشناس و اینجور چیزا همون جایی که بعضی افراد خاص رو می برن خودتون میدونید دیگه کجا رو میگم تا یه عنایتی بهشون بشه انگار که این جماعت از آسمون افتادن  پایین یا قدرت عظیمی دارن مثل بهمن عظیمی که بعضی اوقات میاد زمستونا! اینجاست که به این افراد غافل یکی باید بگه : دوزاری جون این مردم هستن که تعیین می کنن کی رأی بیاره و کی رأی نیاره . متأسفانه تفاوت امثال من با این جماعت همینه که ما به مردم اعتماد داریم تحت هر شرایط و موقعیتی اما این دوزاری های عزیز فقط اونجایی که به نفعشون باشه به مردم اعتماد دارن ! اگه جلیلی اول بود حتمن تقلب بود امااااااااااااا حالا که روحانی اول هستش  این مردم بودن که سرنوشت خودشون رو تعیین کردن ( یه وقت یادتون نره که مثل من آدما ، چه روحانی چه رضایی چه قالی باف چه غرضی چه ولایتی چه جلیلی رأی بیاره معتقدن که این تصمیم مردم بوده و تحت هر شرایطی قابل احترام هستش )

ما که تا اینجای کار نامزد منتخبمون رأی نیاورده ناراحتم نیستیم خدا رو شکر دل آقامون شاد هستش مهم امسال حضور تو انتخابات بود که الحمدالله به بهترین نحوه برگزار شد خدا رو شکر به خاطر همه عنایت هایی که به این مردم عزیز داره