سعید جلیلی

به سمت یک انتخاب

سعید جلیلی

به سمت یک انتخاب

بایگانی
محبوب ترین مطالب
پیوندهای روزانه

جلل الخالق

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۲ ب.ظ

این نظر سنجی ها همش الکیه به هیچ سایتی اعتماد نکنید و با توکل به خدابه همون انتخابی که فک می کنید شایسته ریاست جمهوری هستش رأی بدید و نگران رأی آوردن و نیاوردن انتخاب أصلحتون نباشید

نمونه ای که شاید بهترین دلیل باشه  و من امروز متوجه شدم (چون عمومن علاقه ای به شرکت کردن تو بحث ها و کامنت هایی که میذارن پای نوشته ها ندارم هرچند که دقیق می خونمشون حتی از مثبت و منفی گذاشتنم بدم میاد)  تو بعضی سایتها این مثبت و منفی ها 17 در مقابل 1700 هستش آدمی تعجب می کنه که چطور میشه این همه اختلاف وجود داشته باشه در صورتی که شما در واقع و مطالبی که از مردم و اینور اونور می شنوید غیر از اون هستش  الان بهتون میگم چطوری  یه سری به این صفحه بزنید یا اصلن کل بحث های سایت فرارو من که تعجب می کنم بگید با سیستم من فقط این اتفاق میفته برید به این صفحه و پشت سرهم روی مثبت یا منفی کلیک کنید اونوقت ببنید چه اتفاقی میفته یه نفر که باید بتونه فقط یه رأی بده تا 70 تا می تونه پشت سرهم بزنه شاید بیشتر دیگه بگیر نگیر داره امتحان کنید یک دو سه آزمایش می کنیم

  • ۹۲/۰۳/۲۱
  • سعید جلیلی